Dermatologia weterynaryjna Wrocław

Dodatkowo wykonujemy badanie cytologiczne sprawdzając pod mikroskopem rodzaj komórek zapalnych i chociażby obecność bakterii. Dzięki tym badaniom możemy zadecydować czy nie są potrzebne dodatkowe posiewy, testy, testy alergiczne czy badania ogólne oraz celnie dobrać leczenie.

Choroby skóry i uszu często powracają, należy więc znaleźć przyczynę i ją usunąć, a jeśli się nie da - kontrolować chorobę tak, by ograniczyć nawroty.

W naszej przychodni wykonujemy również biopsje cienkoigłowe oraz badanie cytologiczne guzów skóry, by móc odróżnić stany zapalne od zmian nowotworowych.

Przychodnia weterynaryjna Wrocław Śródmieście

Dermatologia weterynaryjna Wrocław

Dermatologia i otologia

Weterynarz dermatolog Wrocław

Choroby i skóry to jedna z częstszych przyczyn wizyt u lekarza weterynarii. Czy jest psi i i koci weterynarz dermatolog? Choć w Polsce nie ma specjalizacji, dziedzina ta bardzo mocno się rozwinęła i niektórzy lekarze ukierunkowują się właśnie na tę dziedzinę.

Naszą diagnostykę opieramy nie tylko na wnikliwym wywiadzie, ale również na badaniach dodatkowych. By móc jeszcze dokładniej obejrzeć kanał słuchowy, korzystamy z video otoskopu. W trakcie wizyty dermatologicznej wykonujemy badanie mikroskopowe włosów, zeskrobiny, materiału pobranego przylepcem w celu poszukiwania pasożytów i oceny stanu włosa.

facebook ikona

Wszelkie prawa zastrzeżone @ Przychodnia weterynaryjna Wrocław Śródmieście, wykonanie kreacyjna.pl

łapa ikona

pon - pt: 9-19, sob 9-13