Przychodnia weterynaryjna Wrocław Śródmieście

Przychodnia Weterynaryjna Wrocław Śródmieście

- gabinet przyjazny kotom

Dla wielu kotów wizyta u lekarza weterynarii jest bardzo stresująca. W niektórych przypadkach potrafi nawet skutkować problemami ze pęcherzem moczowym lub jelitami.

Postanowiliśmy zminimalizować stres związany z wizytą u weterynarza. W naszej poczekalni znajdziecie specjalne półki na transporterki dla kotów. Dzięki umieszczeniu ich w rogu pomieszczenia i na wysokości oczu - kot może bezpiecznie obserwować, co dzieje się w naszej poczekalni.

Dodatkowo jeden z trzech gabinetów postanowiliśmy przeznaczyć tylko dla kotów.

Poza niezbędnym do badania stołem stworzyliśmy dla kotów mały park rozrywki i miejsce do schronienia. Jeśli twój kot potrzebuje dodatkowej adaptacji - zgłoś nam to wcześniej :)

Bezpieczeństwo Waszych kotów jest dla nas priorytetem.

Poprosiliśmy producenta kociej autostrady o zmianę wykończenia elementów, na łatwe do dezynfekcji.

• Po każdym zwiedzającym je kocie, wszystkie elementy poddawane są dezynfekcji tak jak stół przyjęć.
  • Koty z objawami chorobowymi nie są puszczane na półki.
  • W przypadku podejrzenia u kota choroby zakaźnej, cały gabinet poddawany jest działaniu lamy bakterio i wirusobójczej.

Przychodnia przyjazna kotom

facebook ikona

Wszelkie prawa zastrzeżone @ Przychodnia weterynaryjna Wrocław Śródmieście, wykonanie kreacyjna.pl

łapa ikona